مـــــرد رویــــایــــــی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 30 مهر 1393برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : reza

 مـــــرد رویــــایــــــی کسیـــــــه کــــــه

حتـــــی وقتــــــی مثـــــه سگـــــــ و گربـــــــــه بــــه جــــــون هـــــــم افتادیــــم

شــــــب نــــــذاره از بغلــــــش جـــــم بخـــــورم

بـــــگه آشتـــــــی نکردمـــــا

ولــــی مـــن بــــی تـــــــو خوابـــــم نمیبــــــره



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

♥NADIA♥
ساعت17:09---2 آبان 1393
دختر :ازت شکایت میکنم! 
 
پسر:هاهاها چرا؟!؟!؟!؟!
 
دختر:توی دزد قــلـــ♥ــــب منو دزدیدی...
 
پسر:خب تو هم فامیلی منو بدزد,
 
  حسابمون صاف بشه♥


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت15:18---1 آبان 1393
:|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:/
پاسخ:یعنی چی:*


elham
ساعت19:10---30 مهر 1393
دلتـــنگم...

برای کسی که مدتهاست نفسهایم به امید اوست...

برای کسی که بی نهایت شگفت انگیز دوستش دارم...

کسی که میتونه با حرفاش بهم آرامش بده...اما....

دلتنگتم عشقم...

باور کن...
پاسخ:باور کردم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان